טופס חשמלאי מוסמך

טופס חשמלאי מוסמך

רוב האנשים אינם יודעים זאת, אך קיימים סוגים ודרגות שונות של חשמלאים בארץ. כל סוג של חשמלאי רשאי לבצע עבודות בסדר גודל שונה. למשל, חשמלאי עוזר, רשאי לבצע עבודות חשמל שונות כגון התקנת לוח חשמלי או התקנת תעלות חשמל אך ורק בהשגחת חשמלאי מוסמך. לעומת זאת, חשמלאי מעשי, מסוגל לבצע עבודות חשמל באופן עצמאי אך רק עד סדר גודל מסוים. רק חשמלאי מוסמך, או מחשמלאי ראשי, רשאי על פי החוק לבצע את כל סוגי עבודות החשמל בבית בצורה עצמאית וללא שום השגחה. לכן כאשר אתם מחפשים להזמין חשמלאי הביתה, על מנת לבצע תיקונים ולסדר תקלות במערכת החשמל הביתית, שימו לב כי יש לו טופס חשמלאי מוסמך המעיד על האישור שלו לעסוק בתחום. אנשים רבים בוחרים לחסוך כמה שקלים ומזמינים לביתם חשמלאים שאינם מורשים לעסוק בתחום, לרוב הדבר נגמר בנזק משמעותי למערכת החשמל שעולה לא מעט כסף. לכן מומלץ להיזהר מהצעות מחיר זולות מידי, ולבחור תמיד לעבוד אך ורק עם חשמלאי מורשה.

טופס חשמלאי מוסמך – טיפים ועצות מעשיות

עבודות חשמלאי
עבודות חשמלאי – חובה להעזר בבעלי מקצועי מקצועיין בלבד!

כאמור, כל מי שקיבל את האישור לעסוק בכל צורות עבודות החשמל בצורה עצמאית נקרא חשמלאי מוסמך. בעל המקצוע הזה עבר את ההכשרה המתאימה ועמד בכל המבחנים הרלוונטיים, על מנת להוכיח את הידע והמיומנות שלו בתחום. לכן אין ספק כי חשמלאי זה יוכל לטפל בצורה מקצועית ויעילה בבעיית החשמל שלכם, מבלי להסתכן בנזק נוסף למערכת. אך כאשר בוחרים חשמלאי לצורך תיקון ליקויים שונים, יש צורך לקחת בחשבון פרמטרים נוספים מלבד ההשכלה הפורמאלית

של בעל המקצוע. למשל כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לו בתחום, כדי לוודא כי הוא אכן מיומן ומכיר את העבודה על בוריה. הרי אף אחד לא רוצה לסבול מטעויות של מתחילים, לכן כדאי מראש לבחור בעל מקצוע מנוסה עם וותק רב שנים בתחום. כמו כן, חשוב לזכור שכל חשמלאי הוא קודם כל בן אדם, לכן עדיף תמיד לעבוד עם בעל מקצוע אדיב ומקצועי, שיוכל לספק לכם הסברים מפורטים במקרה הצורך ולא יתנהג בגסות רוח. מעבר לכך, כדאי תמיד לסגור את נושא המחיר מראש על מנת להימנע מאי הבנות בהמשך הדרך. במידה ומדובר בעבודות מסובכות שייקחו זמן, כדאי לסגור מראש על לוח זמנים מסודר.

בדומה לעבודות אינסטלציה שונות שרצוי להעזור באינסטלטור מקצועי ומוסמך למזעור נזקים גם כאן בענף החשמלאים הדבר אכן חשוב. החוק קובע שאדם שמגדיר עצמו כחשמלאי ואין ברשותו "טופס חשמלאי מוסמך" \ "רשיון חשמלאי מורשה" הוא עובר על החוק וזה עבירה פלילית חמורה מאוד!

לסיכום, לא חשוב מה היא תקלת החשמל שקרתה לכם, בכל מקרה מומלץ להזמין לעבודה איש מקצוע איכותי ומנוסה, שיבטיח לכם עבודה איכותית עם אחריות. מי שמנסה לחסוך כמה שקלים, עלול לשלם על כך ביוקר. עבודת חשמל חובבנית היא קודם כל לא בטיחותית, ועלולה לסכן את כל בני הבית. מעבר לכך, אדם לא מקצועי עלול לגרום לתקלה במערכת החשמל, שתיקונה עלול להיות הרבה יותר יקר מהתיקון הראשוני. לכן מומלץ בכל מצב לעבוד רק עם חשמלאי מוסמך כדי להימנע מסיבוכים אפשריים.

במידה ואתם תושבי אזור המרכז ומחפשים חשמלאי רמת גן ניתן לקבל מידע באתר של שחשמלתיאל שמספק שירותי עבודות חשמל במחיר נוח והכי חשוב בטוח ומקצועי!

חשמלאי מוסמך
מזמינים רק חשמלאי מוסמך לעבודה בטוחה!
Share