טיול מאורגן למרוקו כולל טנג'יר

טיול מאורגן למרוקו כולל טנג'יר

טנג'יר מרוקו

המוני אנשים, רובם מרוקאים אך לאו דווקא, מחפשים טיול מיוחד למדינה קצת שונה שלרוב ישראלים יהודים לא יגיעו אליה ומרוקו ללא ספק מדינה שכזאת. מדינה מוסלמית עם תרבות מאוד עתיקה ומיוחדת. מדינה עם אוכלוסיה יהודית ענפה ומסורת רבת שנים של העולים ממרוקו.

טיול מאורגן למרוקו כולל טנג'יר

טיול מאורגן למרוקו
רוב רובם של הטיולים המאורגנים למרוקו כוללים את העיר טנג'יר. העיר טנג'יר הינה עיר באזורה הצפוני של מרוקו, המכילה כמעט מיליון תושבים, ונמצאת בצידו המערבי של מיצרי ג'יברלטר. בעיר טנג'יר ישנה קהילה יהודית גדולה (לאתר הקהילה היהודית בטנג'יר) ומנהגים רבי שנים. עד שנת 1923 היו בעיר כ- 10 אלף יהודים שרובם עלו למדינת ישראל לאחר ההכרזה על עצמאות אך לא מעט משפחות החליטו להישאר שם ולחיות בארץ המוצא שלהם.

טיול מאורגן למרוקו כולל טנג'יר הוא הכרחי בשל היופי המדהים של העיר, הנופים בעיר והקהילה היהודית הייחודית. רבים מגדירים את טנג'יר כאחת משלושת הערים המעניינות ביותר לביקור במרוקו ליהודים, ולא סתם!

אז עכשיו אחרי שהבנו את משמעות העיר טנג'יר, חשיבותה והרצון העז של אנשים לטייל בה, נסביר איך עובד כל הסיפור של טיול למרוקו.

איך יוצאים לטיול מאורגן למרוקו

טיול מאורגן למרוקו הוא טיול המסודר מרגע היציאה מהארץ ועד החזרה. בטיול זה תקבלו במחיר גם את הטיסות, גם את המלונות וגם את כל הסיורים והכניסות לאתרים השונים במדינה. בנוסף, הטיולים מסודרים ומותאמים לכל סוגי האוכלוסיה. ישנם טיולים לגיל השלישי למרוקו, טיולים לשומרי המסורת והדתיים אשר יקבלו אוכל כשר למהדרין לאורך כל הטיול, טיולי אקסטים וגלישה במרוקו ועוד סוגים שונים של טיולים שיתאימו לכל גיל ולכל סוג אוכלוסיה.

מעוניינים גם אתם לצאת לאחד הטיולים למרוקו?
אתם מוזמנים ללחוץ כאן >> טיול מאורגן למרוקו

באתר זה תמצאו את כל המידע עבורכם בכדי לצאת לטיול למרוקו. מגוון רחב של  סוגי טיולים שונים שיתאימו לכולם ומחירים של כל טיול וטיול.

בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום מעניין לטוס אליו, חישבו מרוקו – יש שם מלא נופים ומקומות מדהימים שלא תראו בשום מקום אחר בעולם!

Share