איך מחליפים מצברים – ההמלצות של מאור מצברים | רק מחירים הוגנים

כמעט כל בעל רכב נאלץ לחוות חוויה מפוקפקת שכזו, אתה קם בבוקר, נכנס לרכב, ממהר לעבודה, אבל המכונית מסרבת לשתף פעולה, מתסכל מעצבן לראות שהמצבר היה בשימוש ללא סיבה.

לעתים רבות ניתן לראות שני רכבים מחוברים בעזרת כבלים, אנו רגילים לראות או לשמוע על אנשים ששכחו לכבות את המנוע, המזגן או הפנסים ונאלצו ביום המחרת לבקש עזרה מנהג אחר. בכל פעם שאנו שומעים או רואים מקרה כזה, אנו מבטיחים לעצמנו להיזהר עוד יותר כדי שלא נצטרך לעמוד במצב כזה, אולם לעתים הלחץ שאנו חווים, הריכוז שלנו שנדד למקום אחר או כל גורם מסיט תשומת לב אחר, עלולים לגרום לנו לשכוח לשים לב לפני שאנו עוזבים את הרכב שהשארנו את המצבר במנוחה לגמרי. אם ישנם הורים שלפעמים שוכחים את ילדיהם – היקר להם מכל ברכב, ברור שיכול לקרות שנשכח לדאוג למנוחתו של המצבר.

>> המלצות על שירות מצבר עד בית הלקוח לתושבי תל אביב

איך מחליפים מצברים? מה ההבדלים בין סוגי המצברים? והאם קיים שירות החלפת מצברים עד הבית?

אם אתם קמים בוקר אחד ומגלים את הרכב שלכם כאשר מצב המצבר שלו לא מאפשר לו להתניע, קודם כל חשוב לבצע הערכת מצב – כלומר, לבדוק את מצב המצבר ברכב, לצורך כך יש לקחת את הרכב למוסך, אין צורך להזמין גרר, תוכלו להשתמש באנרגיה של מצבר מרכב אחר, קחו את הרכב אתכם למוסך, שם יעזרו לכם להחליט ולבחור מה לעשות ברכב שלכם ובמצבר, במקרה של החלפת מצברים הם יציעו לכם מבחר גדול של סוגי מצברים לקנייה.

תוכלו להזמין שירות של החלפת מצברים עד הבית וכך לחסוך מעצמכם את הנסיעה למוסך, שימו לב שהשליחים מגיעים כאשר בידם מצבר מדגם שמתאים לרכב שלכם.

לא תמיד יש צורך לרכוש מצבר חדש או להחליף מצבר, תוכלו תמיד להטעין את המצבר, כמובן שלעתים לא משתלם להטעין את המצבר ועדיף לרכוש מצבר חדש, שימו לב בעת רכישת המצבר לרכוש מצבר ממוגן מפני טמפרטורה.

לא כל אחד יודע איך מחליפים מצברים פנו למוסך מוסמך כדי להחליף מצבר תקול.

 

Share