מנעולן בירושלים – הפוסט הזה בשבילך

מנעולן בירושלים – הפוסט הזה בשבילך

לרוב, הפוסטים שלנו מכוונים אל קהל הגולשים ולאלו שצריכים להזמין בעל מקצוע ולא יודעים כיצד לעשות זאת. לרוב אנחנו רושמים פוסטים עבורכם הגולשים אך הפעם החלטנו לכתוב משהו עבור בעלי המקצוע. משהו שיכול לעזור לכם לתת שירות טוב יותר ולהמנע מאי נעימויות עם לקוחות וכמובן שלא תהיו כוכבים בסרטוני הישראלי המכוער הנפוצים כל כך בתקופה האחרונה.

מענה ללקוח עבור מנעולן בירושלים

מענה ללקוחכאשר מתקשר אליך לקוח שמבקש שירות ממנעולן מוסמך בירושלים יש כמה דברים שצריך לברר איתו ולהבהיר לו במהלך השיחה כדי למנוע אי נעימויות בהמשך תהליך הטיפול בלקוח זה. בראש ובראשונה יש לבדוק את כתובתו ואת התקלה הפסציפית שיש לו. תשאלו את הלקוח ושאלו אותו מה הבעיה? האם זה מנעול תקוע? נשבר מפתח בתוך המנעול? הרכב לא נפתח? כספת תקועה? חשוב לדעת בדיוק מה הבעיה על מנת לטפל בה ביעילות ולדעת לאיזה סוג של תקלה יוצאים.

לאחר שביררתם את התקלה יש להגיד מה זמן העבודה ומה המחיר עבור תקלה שכזאת. לרוב יש יותר ממחיר אחד. אם זה החלפת מנעול אז יש כמה סוגי מנעולים שכל אחד במחיר שונה, יש לציין זאת במהלך השיחה עם הלקוח.

מנעולן בעבודה בירושלים אצל הלקוח

מנעולן בירושלים בעבודהעל מנת להראות ללקוח רצינות יש להציג לו את תעודת ההסמכה שניתנה לכם על ידי משטרת ישראל לעסוק בתחום המנעולנות בישראל לפני תחילת העבודה. לרוב זה מרגיע לקוחות שפה מדובר בבעל מקצוע אמין ואיכותי. אחרי שהראתם את התעודה יש להתחיל בעבודה אך חשוב גם לפני ההתחלה לסגור שוב את המחיר שנסגר בטלפון כדי שלא יהיה אי הבנות בהמשך ואולי אף לעלות לטונים גבוהים.

כמובן אם מדובר בהחלפת מנעול יש להציב בפני הלקוח את כל האפשרויות העומדות בפניו, אם זה מנעולים פשוטים יותר או חכמים יותר ולהציג לו את המחירים של כל מנעול כולל עבודה טרם תחילת העבודה.

לבסוף, יש אשפרות להציע ללקוח גם תוספות לעבודה כגון התקנת מערכת מצלמות אבטחה (לרוב הצעה זו תתאים לעסקים ופחות לבתים פרטיים), החלפת מנעולים נוספים בבית וכדומה.

סיימו את העבודה עם חיוך, קחו את הכסף מהלקוח והוציאו לו קבלה כמקובל. אם יש לכם כרטיס ביקור השאירו אצל הלקוח למקירים נוספים שיוכל להתקשר אליכם ישירות במקום לחפש באינטרנט מנעולן אחר כך תגדילו את מעגל הלקוחות שלכם

Share