איך להפיק אירוע מושלם?

איך להפיק אירוע מושלם?

אחרי פרק זמן של חברות והיכרות מעמיקה, הוא כרע ברך והיא אמרה כן. עכשיו הם רוצים להתחתן. כל מה שזוג צריך לדעת בדרך להפקת אירוע חתונה ברמה גבוהה, עד הפרטים הקטנים. צוות הרמוניה בגן במספר טיפים.
חתונה נראית אולי בסרטים כמשהו קסום, שהכלה נכנסת לאולם, הכול מוכן ומאורגן בשבילה, היא אפילו שוקלת לברוח, במציאות, הפקת חתונה מהסרטים זה סרט בפני עצמו. לכן אנו מציעים לכם מספר טיפים שיסייעו לכם בהפקת אירוע חתונה מהסרטים.

טיפ ראשון: הכול עניין של טיימינג

בחיים ובמדינה שלנו יש אינספור בחירות , ובמקרה שלנו גם חתונות, המובילות שבהם הם האולם, הצלם והמוזיקה. לשלושת אלו אין הרבה תחליפים, לכן, חשוב להקדים את הבחירה של שלושתם מוקדם ככל האפשר, להגיע להחלטה ונסות ולתאם תאריך בין כולם. ככל שההחלטה על שלושתם תתאחר, סביר להניח שתאלצו להתפשר על תאריך או להתפשר על בעל מקצוע או אולם שפחות רציתם וזה חבל כי שלושת אלו הם הגורמים המרכזיים להצלחת האירוע.

טיפ שני: בוחרים גן אירועים רק אחרי שרואים אותו בזמן אמת

מזרקה במקום גן אירועיםזוגות רבים נוטים להגיע לאולמות ביום להתרשמות אולם עקב חוסר זמן אינם מגיעים בזמן אירוע בפועל. חשוב לראות כיצד הצוות במקום מתפקד בזמן אמת, לצוות, לארגון ולפנים המוארות של האנשים בזמן האירוע יש השלכה ממשית על הצלחת האירוע. אל תתפשרו הגיעו בזמן אירוע אמת.

טיפ שלישי: תקציב עוברים ב15% בלבד

החליטו על תקציב לחתונה , מניסיון, תמיד עוברים את התקציב. הרשו לעצמכם להתפנק ולעבור אותו ב15% בלבד לאחר סקר שוק סביר על המחירים של אירועים. לא כדאי לכם להיכנס להוצאות שלא צפיתם להם ולהתחיל את החיים במינוס. אם לא תציבו גבול ותסתנוורו מהכול סביר להניח שלטווח הארוך המעשה לא יהיה חכם.

טיפ רביעי: התייעצו עם צוות גן האירועים

גן אירועים קבלת פנים
גן אירועים קבלת פנים לחתן ולכלה

בסוף גן האירועים זה מרכז האירוע, וכמעט כולו, התייעצו עם הצוות לגבי ספקים שונים, ייתכן ותקבלו הנחות משמעותיות ותזכו גם לאנשים מקצוע המכירים את גן האירועים ורגילים לעבוד בו, זה בונוס רציני.

טיפ חמישי: לכו עם הלב

לקבל החלטה מה יותר טוב ומה עדיף על מה זה לא פשוט. בקשו המלצות, פגשו את הנפשות הפועלות באותם מקומות ולכו עם הלב.

אלו טיפים שנכתבו מתוך ניסיון של שנים בהפקת אירועים. נשמח להכיר אתכם ולהכיר לכם את הרמוניה בגן – גן אירועים במרכז במחירים משתלמים לכל חתן וכלה!.
לקביעת פגישה התקשרו א בקרו באתר הרמוניה בגן – http://www.harmoniabagan.co.il

Share