שירותי קבלני ביוב – כי בתחום הביובית בוחרים בטובים ביותר!

שירותי קבלני ביוב – כי בתחום הביובית בוחרים בטובים ביותר!

קבלן ביוב הינו מקצוע הדרוש לנו למגוון של מצבים של תקלות במערכת הביוב והאינסטלציה. על מנת לקבל שירות המתאים לסוג התקלה בה נתקלתם מומלץ להכיר כמה מושגים נפוצים בתחום. ריכזנו עבורכם מילון הגדרות לתחום האינסטלציה והביוב אשר יוסיף לכם ידע רלוונטי ומועיל.

מחפשים מומחה שאיבות ביוב בראשון לציון או במרחב מחוז תל אביב? התקשרו למרכז ביובית COM במספק 072-392-3354

שאיבת ביוב בראשון לציון
שאיבת ביוב בראשון לציון ואזור מחוז תל אביב

אינטרפוץ היא מילה שמקורה בשפה הגרמנית ומתייחסת לברז מים המותקן בקיר, כאשר המנגנון של ברז אינו גלוי ואליו מחוברת ידית הברז החיצונית. האינטרפוץ מחובר לצנרת בשתי כניסות, אחת למים קרים והשנייה למים חמים. השוני בין סוגי האינטרפוץ הקיימים טמון במספר יציאות המים אשר כולל הברז.

שירותי ביובית מתייחסים למשאית מיוחדת המותאמת ומיועדת לפתיחה של סתימות וחסימות בביוב, ניקוי של קווי מים, שאיבת הצפות ועוד. שירותי ביובית מספקים שאיבות ביוב וזאת בעזרת אמצעים מגוונים הכוללים: משאבה בעוצמה גבוהה, מכל לאגירת מים, צינור מים ארוך המזרים מים בלחץ גבוה ועוד.

בור ספיגה הינו בור ייעודי לאיסוף פסולת ביוב ומי שופכין. כיום, השימוש בבורות ספיגה באזורי מגורים אינו נפוץ, אולם בורות ספיגה משמשים במפעלים תעשייתיים. על פי החוק יש להתקין במפעלים ובתי עסק מסוימים, בורות ספיגה וזאת בנוסף לחיבור הרגיל למערכת הביוב. את הבור יש לרוקן אחת לכמה שבועות וזאת באמצעות שירותי ביובית בכולים שאיבות ביוב.

איך תדעו איזה קבלן ביוב להזמין? קראו את המאמר המקיף על בחירת קבלן ביוב אשר מספק נקודות חשובות מאוד לפני שתסגרו את העסקה הבאה עם קבלן הביוב שלידכם!

ספירלה היא צינור מתכתי ארוך וגמיש המוכנס את צנרת הביוב על מנת לפתוח סתימות. הספירלה מאפשרת גישה למקומות עמוקים שהגישה אליהם בעייתית וזאת מבלי לשבור קירות.

צנרת הינה מערך של צינורות הממוקמים מתחת למרצפות ובקירות. צנרת המיועדת למי שופכין הינה מותאמת לייעודה וזאת לצד צנרת ספציפית למים נקיים הכוללת צינורות בהם עוברים המים הקרים והחמים. בעבר היה נהוג לעשול שימוש בצנרת ברזל, אך החיסרון בכך היה היווצרות חלודה ולכן כיום עושים שימוש בצינורות פלסטיק עמידים.
ניאגרה היא מכל הדחה הממוקם מעל לאסלה ומכיל עד תשעה ליטרים של מים השוטפים את האסלה ומזרימים את הפסולת אל מערכת הביוב.

אסלה תלויה היא אסלה המחוברת אל הקיר במקום לרצפה. אסלה סמויה כוללת ניאגרה מוסתרת בתוך הקיר, כאשר על הקיר ניתן להבחין אך ורק בכפתורי ההדחה. האסלה התלויה נחשבת לאסתטית ומעוצבת וכן היא קלה לניקוי.

שירותים של האינסטלטורים השונים או קבלני ביוב הינם נחוצים לנו על מנת לספק מענה למגוון צרכים ותקלות במערכת הביוב. אחד השירותים החשובים והחיוניים בתחום הינו שירותי ביובית וכן שאיבות ביוב אשר מספקים מענה יעיל ופתרונות לבעיות ותקלות מורכבות בצנרת הביוב.

Share